Stambiausius ir aktyviausius investuotojus į Lietuvos ekonomiką vienijanti asociacija „Investors‘ Forum“ atnaujina savo prekės ženklą ir organizacijos vaizdinį identitetą. Asociacijai sukurtas naujas logotipas, labiau atspindintis asociacijos veiklą ir jos dinamiškumą.

„Per daugiau nei du veiklos dešimtmečius tapome bendruomene, kuri ne tik telkia Lietuvoje investuojančias įmones, bet ir reikšmingai prisideda prie modernios, atviros, pasaulio verslininkams ir kūrėjams patrauklios valstybės kūrimo. Augome ir brendome kartu su asociacijos narėmis, ir šį pokytį siekėme atspindėti atnaujindami „Investors‘ Forum“ prekės ženklą“, – pažymi Rolandas Valiūnas, „Investors‘ Forum“ valdybos pirmininkas.

Pasak asociacijos vadovų, poreikis atnaujinti prekės ženklą buvo juntamas jau kurį laiką, nes ligšiolinė jo versija buvo naudojama 22 metusnuoseklią organizacijos raidą bei permainas, kurių netrūko pastaraisiais metais, privalo lydėti ir pokyčiai asociacijos išorėje.

„Kai tik prisijungiau prie „Investors‘ Forum“, viename susitikime pamatę mano vizitinę kortelę su logotipu paklausė, ar mes nesame susiję su žemės ūkiu. Tuomet, tai buvo 2003 metai, galvojau, kad reikia modernizuoti logotipą. Tačiau populiarėjant ekologijos, tvarumo tendencijoms, mūsų kastuvėlis su žaliais lapeliais daug kam asocijavosi su kažkuo tvariu, žaliu. Tai radau paaiškinimą, kuris atitiko mūsų misiją – kad geroje verslo aplinkoje ir kastuvas sužaliuoja. Bet laikas bėga, mados keičiasi. Visa tai atvedė prie naujo vizualinio identiteto, geriau atitinkančio tai, kur ir kokia asociacija yra šiandien. Pokytis – itin džiugus, su juo ir žengiame į naują etapą, kuris bus tik dar dinamiškesnis bei atspindintis tai, kuo investuotojai ir juos vienijanti asociacija gyvena kasdien“, – atsinaujinusį organizacijos veidą komentuoja Rūta Skyrienė, „Investors‘ Forum“ vykdančioji direktorė.

Naująjį prekės ženklą asociacija kūrė bendradarbiaudama su komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“. Atnaujindama asociacijos identitetą ir logotipą agentūra turėjo užduotį išlaikyti pagrindinį „Investors‘ Forum“ simbolį – kastuvą, iš kurio auga lapeliai.

„Tai augimo ir veiklos simbolis, kuris reiškia, kad atkakliai dirbant galima pasiekti puikių rezultatų ir klestėjimo. Atnaujintas ženklas tapo šiuolaikiškesnis, lengviau pritaikomas naudojimui įvairiose priemonėse, universalesnis. Pasirinkome dinamišką logotipo versiją – jis nuolat auga, o tai atspindi Investuotojų forumo veržlumą ir gyvybingumą. Ryškios spalvos visam vizualiniam identitetui suteikia energijos ir drąsos pojūtį. Džiaugiamės rezultatu ir tikime, kad naujasis ženklas ir asociacijos vizualinė išraiška įkvėps esamus bei būsimus „Investors‘ Forum“ narius į laukiančius darbus kibti su nauja energija“, – teigia komunikacijos agentūros „Fabula“ kūrybos vadovas Linas Migonis.

„Investors’ Forum“ yra stambiausius ir aktyviausius investuotojus į Lietuvos ekonomiką telkianti asociacija, kurios misija – gerinti investicinę aplinką Lietuvoje. Įkurta 1999 m. rugsėjį, asociacija nuosekliai augo ir šiuo metu vienija daugiau nei 60 narių, tarp kurių didžiausios Lietuvoje veikiančios užsienio kapitalo įmonės: pramonės bendrovės, bankai, telekomunikacijų, audito, logistikos ir kitų veiklos sričių įmonės.

Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis, „Investors‘ Forum“ vienijančios įmonės šalies iždą pernai papildė daugiau kaip 3,7 milijardo eurų pridėtinės vertės mokesčių, t.y. 2,8 procento daugiau nei 2019 metais. Asociacijos įmonių investicijos į Lietuvos ekonomiką sudarė daugiau kaip 18 proc. visų mokesčių mokėtojų 2019 m. deklaruotų investicijų.